سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

نمیدانستم با آمدنش نماز جمعه پشت سرش واجب میشود...

آقا جان بسیار نمازجمعه هایی خواندم که شماامام جمعه اش نبودید...

نمیشود یک جمعه ای باشد که در صف بنشینم و خطبه ها را از زبان شما بشنوم؟؟؟

مولای من...بهار امسال زیباییش را بسیاربه رخم میکشد...؛

عکس توسط شاخه نبات بهار امسال

اما آقاجان...

بهار وقتی بهار میشود که شکوفه هایش به پای عبای شما بریزند...!


بهار وقتی بهار میشود که کاشی های مینای مسجد امام  با نورانیت چهره ی شما زردیشان رنگ خاصی به خود بگیرد...!

عکس توسط شاخه نبات :جمعه ی گذشته مسجد امام ،میدان نقش جهان اصفهان

 میگویند کاشی های مسجد با ترکیب رنگ زردشان  بی نظیرند ولی آقا تمام حرفهایشان دروغ است تا وقتی که زردیشان را از وجود شما نگیرند هیچ نیستند...!

 مثل دل بی فروغ من...

مولای من دلم بهاری نیست...

نظری کنید و شکوهی بخشیدش تا فاطمیه بتوانم برای مادرتان خوب  عزاداری کنم...!

مولایم هرگز فاطمیه ی مدینه را فراموش نمیکنم...؛

غروب که میشد صدای ناله های مولایم علی( ع )هنگام غسل مادرتان به گوش دلمان میرسید...

ولی آقا وهابی های ملعون اجازه ی همراهی نمیدادند ...!

اگر میخواستیم ناله سر دهیم و تسلی زینب (س)و ام کثلوم باشیم سر و کارمان با چوب و چماق بود...!

مهربان عالم،مولای بی همتای من...سرورم...بیایید که مدینه انتظارتان را میکشد...!

بیایید که دیگر صبح جمعه نگوییم این الطالب بدم المقتول بکربلا...!

بیایید و فرات رویتان  را بر دل تشنه مان باز کنید!

بیایید و کاشی های دلمان را بانور وجودتان بی نظیر کنید!

بیایید آقاجان...

اللهم عجل لولیک الفرج


[ جمعه 91/1/25 ] [ 9:32 صبح ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


امکانات وب