سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

آیا حرفهای نگفته زیادی دارید که دوست دارید بیان کنید؟ آیا در زندگی روزمره به نکات ریز و درشت بسیاری بر می‌خورید که بدتان نمی‌آید آنها را در جایی بنویسید؟ آیا در مورد مسائل اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی ایران و جهان نظراتی دارید که مایلید همه از آنها مطلع شوند؟ آیا با دوربینتان عکس و فیلم‌هایی می‌گیرید که ارزش دیدن دارد؟

چرا؟؟چرا مطالب کپی پیست شده از وبلاگهای دیگر که فقط با تعویض عکس همراه است در مجله زیاد دیده میشود؟احادیث و روایات و زندگینامه ها باید در مجله باشند اما باید بیانشان ...عکسشان یا نوع نگارش لایق برگزیده شدن باشد....خوب من هم یک حدیث مینویسم و یک عکس...بسیار هم پیام دارد ،پس پیامرسان برای چه وجود دارد؟برای همین پیامهای کوتاه و زیبا ...!کسی که ساعتها مینشیند و مینویسد و عکسی مناسب تهیه میکند...کسی که بیانش به دل مینشیند ...کسی که مشخص است نثر زیبایی دارد...کسی که برای خواننده ارزش قائل میشود و هرمطلبی را کپی نمیکند و در وبلاگش بگذارد لایق برگزیدن است...!

شاخه نبات به عنوان کاربری که ماههاست  فعالیت میکند از این روند شاکی است و چون  این محیط را دوست دارد شکایت خود را اعلام میکند...!دبیران عزیز و مدیر محترم جناب آقای فخری از زحمات شبانه روزی شما تقدیر و تشکر فراوان دارم و امیدوارم  سالی که پیش رو داریم سالی باشد که دبیر عزیز اول نام  وبلاگ را نبیند و نویسنده بعد متن را بخواند...!

ان شا الله سالی باشد که پیام ولی امرمان را بشنویم ... تولید داخلی...و نوشته های تولید شده از ذهن جوانان ایرانی در مجله جایگاه درخشان تری پیدا کند!

 


[ چهارشنبه 91/1/2 ] [ 10:5 عصر ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


امکانات وب